יום ראשון, 23 באוקטובר 2011

שיווק הטירוף - סיפורה של ברית רווחית בין חברות התרופות לבין הפסיכיאטריה

2011 - באדיבות עמותת מגן לזכויות אנוש - הסרט התיעודי המקיף על הסימום בתרופות פסיכוטרופיות – זהו סיפורה של ברית רווחית בין חברות התרופות לבין פסיכיאטריה, ברית שגרפה רווח של 80 מיליארד דולר ממכירת תרופות פסיכוטרופיות לקהל התמים.

אבל זה לא כמו שזה נראה. עד כמה תקפוֹת האבחנות של פסיכיאטרים – ועד כמה בטוחות התרופות שלהם?

הסרט התיעודי בן שלושת החלקים, שנכנס עמוק מתחת לציפוי התאגידים, חושף את האמת מאחורי מזימות השיווק הערמומיות וההונאה המדעית שמסתירות קמפיין מכירות מסוכן ולעתים קרובות קטלני.
.

.
קישורים:

תגובה 1:

  1. מגעיל שיש פסיכיאטרים וחברות תרופות שיותר חשוב להם להרוויח כסף מאשר לדאוג לרוחחת החולה

    השבמחק