אוקטובר 2019 - ע"פ חוק מבקר המדינה סעיף 40 משהוגשה תלונה, יפתח נציב תלונות הציבור בבירורה באופן מידי, אולם מתברר כי הנציבות קבעה לעצמה נהל פנימי חסוי הקובע כי האזרח יברר התלונה בעצמו טרם יפנה לנציבות.
וכך השיב נציב תלונות הציבור לאזרח שהגיש תלונה על פרקליטות המדינה: "נציבות תלונות הציבור מבקשת מהפונים אליה לפנות תחילה בכתב לגוף שעליו הוגשה התלונה ולבקש את התייחסותו לטענות המפורטות בה. אם לא מתקבל מענה ענייני תוך פרק זמן סביר, ניתן בשלב זה להגיש תלונה לנציבות". (ראו מסמך מצורף).
כלומר על פי נציבות תלונות הציבור האזרח יברר בעצמו התלונה מול פרקליטות המדינה בטרם יפנה לנציבות.
מצורפת הודעת נציבות תלונות הציבור כי המתלונן יברר תלונתו בעצמו טרם פנייה לנציבות - 07.10.2019.
וכך השיב נציב תלונות הציבור לאזרח שהגיש תלונה על פרקליטות המדינה: "נציבות תלונות הציבור מבקשת מהפונים אליה לפנות תחילה בכתב לגוף שעליו הוגשה התלונה ולבקש את התייחסותו לטענות המפורטות בה. אם לא מתקבל מענה ענייני תוך פרק זמן סביר, ניתן בשלב זה להגיש תלונה לנציבות". (ראו מסמך מצורף).
כלומר על פי נציבות תלונות הציבור האזרח יברר בעצמו התלונה מול פרקליטות המדינה בטרם יפנה לנציבות.
מצורפת הודעת נציבות תלונות הציבור כי המתלונן יברר תלונתו בעצמו טרם פנייה לנציבות - 07.10.2019.
הודעת נציבות תלונות הציבור כי המתלונן יברר תלונתו בעצמו טרם פנייה לנציבות - 07.10.2019. |
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה